Aquest dimecres, 13 de juny, es duia a terme, tal i com estava programada, la visita a les instal·lacions tècniques de l’Aeroport de Barcelona-el Prat. La expectació era alta i les places estaven exhaurides des del mateix dia que es va presentar aquesta activitat.
A l’hora prevista, el grup de 25 associats de Telecos.cat era rebut pel personal encarregat de guiar la visita, i després de repartir les acreditacions corresponents, es dirigien a una sala per tal de rebre informació genèrica sobre l'aeroport mitjançant una presentació. El concepte d’aeroport com a espai de serveis a l’usuari i les dades més rellevants relatives a la seva operabilitat n'eren els continguts principals.
Dins de la mateixa sala, es feia una segona presentació sobre el SATE (el Sistema Automàtic de Tractament d’Equipatges) i a continuació, tot el grup es dirigia cap el Centre de Gestió Aeroportuària (CGA), on la responsable de sala en aquell moment va explicar el funcionament d’aquest centre de control des del qual es gestiona tota l’operativa de l’aeroport en totes les seves facetes (manteniment tècnic, incidències de tota índole, distribució dels avions, gestió de cues d’accés, de portes d’embarcament, assistència sanitària, neteja, etc.).
Donat l'èxit d'aquesta activitat, programarem una segona edició properament. >>GALERIA FOTOGRÀFICA DISPONIBLE AQUÍ |