L’Associació Educativa Itscool organitza la Jornada “Generacions de Futur per a les TIC” el pròxim 28 de juny

20/06/2016



L’Associació Educativa Itscool (de la qual forma part Telecos.cat), que promou les vocacions en Tecnologies  de la Informació i la Comunicació a primària i secundària, organitza la Jornada  “Generacions de Futur per a les TIC” el pròxim 28 de juny al Palau Macaya, per a reflexionar, des d’un enfocament engrescador, sobre els beneficis dels estudis de Tecnologies de la Informació i del futur professional. 

La inauguració a càrrec de Jordi Puigneró, Secretari de Governança de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, obrirà la taula rodona Estat del mercat laboral de les TIC: Present i Futur amb Josep Pallarès, Director General d’Universitats; Martí Casadesús, Director de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya; Susanna Canet de la Federació de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya – FaPaC -  i Javier Martin Pintanel, Enginyer Informàtic i Impulsor d'Itscool, modera Carles Martín i Badell, President de l’Associació Itscool.

La segona taula rodona Se’ls rifen?, pretén posar de manifest les bones perspectives laborals d’aquests estudis. Es comptarà amb la participació d’ Àlex Fabra, Soci d’Everis; Ricard Leal, Gerent Sector Públic d’Altran; Cristina Estavillo,Director of Research and Development at Hewlett-Packard. i David Deprez, CFO & Head of Business Development a Worlsensing. Modera,  Eduard Martin Lineros, Degà del Col·legi d'Enginyeria Informàtica de Catalunya.    

La darrera taula Per què no conquisten les TIC?, alumnes i titulats universitaris explicaran les seves experiències i, a través de la crítica constructiva, posaran de manifest quines són les causes de la poca atracció del jovent per aquests estudis. Participaran,  Beatriz Cabrero, Alumna d'Informàtica de la UPF; Joel Molins responsable de Campus virtuals i Portals web a Sigma AIE, Ignasi Barri, Innovation Consultant a GFT. Alumni UdL ; Albert Gil del Consell d'Estudiants de la UAB. Modera aquesta taula Lluís Marquina. Director i presentador del Generació Digital TV3.

L’Associació Educativa Itscool,  amb el suport  de la Generalitat de Catalunya, escoles universitàries, universitats, col·legis professionals i la Federació d’Associacions de Pares i Mares de Catalunya promou  el coneixement i l’acostament als estudis dels àmbits de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació entre els alumnes de Primària i Secundària.

>>L’assistència és gratuïta prèvia inscripció http://www.reunalia.com/4618709


Més noticies
         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
02 abr. 2025 - 30a NIT DE LES TELECOMUNICACIONS I LA INFORMÀTICA

08 abr. 2025 - Curs: venda consultiva per a enginyers

06 maig 2025 - Curs: vendes a LinkedIn amb el suport de la IA

directori professionals enginyers

  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.92