Les Dones TIC centren la darrera edició de 'El Cafè de les Telecos'

29/04/2015

Coincidint amb el Girls in ICT Day que s'ha celebrat a l'abril a Telecos.cat hem volgut dedicar el "Cafè de les Telecos" d'aquest mes a les Dones TIC. Quin paper juguen les dones un aquest sector majoritàriament ocupat per homes? Hi ha discriminació de gènere en l'àmbit laboral? Què es pot fer per fomentar els estudis relacionats amb aquest àmbit entre les noies més joves? El "Cafè de les Telecos" és una activitat de periodicitat mensual que té com a objectiu promoure i fer difusió de les TIC entre la societat. 

Per fer-ho, la dinovena edició d'aquest espai compta amb la participació de tres enginyeres de Telecomunicació membres del col·lectiu: Carmen Borja, directora de Propietat Intel·lectual a Fractus; Patrícia Remiro, membre de la Junta de Telecos.cat i Cluster Manager d’Edutech i Susana Amorós, estudiant de darrer curs d’Enginyeria de Telecomunicació de la UPC i becària a Cuatrecasas, Gonçalves Pereira.  
 
"El Cafè de les Telecos" compta amb el patrocini de Banc de Sabadell i amb la col·laboració de Techno Trends, que cedeix les seves instal·lacions per fer-ne la gravació. El portal Barcelonadot també fa difusió del programa. 
 
Mira/Escolta "El Cafè de les Telecos" núm. 19:
 
 
 

Més noticies
         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
03 març 2025 - Mobile World Congress

04 març 2025 - NOU CURS: Elaboració de Projectes ICT

02 abr. 2025 - 30a NIT DE LES TELECOMUNICACIONS I LA INFORMÀTICA

directori professionals enginyers

  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.92