L'informatiu de Catalunya Ràdio d'ahir el vespre va analitzar en profunditat la polèmica decisió del Ministeri d'Indústria de suprimir un dels MUX que té asignats la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) -i la resta de TV públiques- per alliberar espectre radiolèctric en favor del 4G.
Per saber si darrera aquesta decisió hi ha raons tècniques -com argumenta el Ministeri- o bé motius polítics -com assegura el Govern de la Generalitat-, la ràdio pública va voler recollir l'opinió de l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat).
Podeu escoltar l'entrevista a Ismael Bataller, coordinador del Grup de Treball de Radiocomunicacions i Espectre de Telecos.cat, a partir del minut 10:
|