 El periodista Antonio Lorenzo, del diari El Economista , ha guanyat la I Edició del Premi Masvoz de Periodisme i Telecomunicacions, que ha comptat amb el degà del Col·legi d'Enginyers de Telecomunicació, Joan Solé, com a un dels membres del jurat. L'acte de lliurament del Premi, que tenia lloc ahir al vespre a la Fàbrica Moritz de Barcelona, comptava amb la presència de professionals del periodisme, la comunicació i les telecomunicacions. Aquest Premi, que té una dotació de 1.000 euros per al guanyador i distingeix amb un diploma commemoratiu altres 9 treballs finalistes, s'atorga a professionals que, segons el parer del jurat, han destacat en la difusió de treballs periodístics sobre aspectes relacionats amb l'àmbit de les telecomunicacions des d'un punt de vista global, la innovació aplicada a les telecomunicacions, i el cloud computing en les seves diverses aplicacions. Un total de 136 treballs han competit en la I Edició del Premi Masvoz de Periodisme i Telecomunicacions, convocat per l'operador de telecomunicacions especialitzat en serveis per a empreses des del núvol Masvoz ( www.masvoz.es). Antonio Lorenzo, que ha estat seleccionat guanyador d'aquesta I Edició pel seu reportatge 'Eres nomofóbico?'. És redactor especialitzat en tecnologia i telecomunicacions a El Economista i director de la revista digital Tecnología de elEconomista.es . Els 9 finalistes que han rebut un diploma commemoratiu han estat Elena Arrieta de Expansión; Miguel Ángel Uriondo de Actualidad Económica; José Luis de Vicente de ElDiario.es; Mario Jiménez de Personal Computer & Internet; Xavier Jiménez de El Periódico de Catalunya; Raquel Pico de Zmart.Co; Elías Notario de ElDiario.es; Franc Carreras i Xavier Vidal del programa La Twitertulia d'Onda Cero; i Marta Peirano de ElDiario.es. El Premi ha estat atorgat per votació d'un jurat format per professionals de reconegut prestigi en el món de l'empresa, les telecomunicacions i el periodisme. Així, a part del degà del CETC, Joan Solé, han participat Cristóbal Escoda, director i fundador de NAE Consulting; José Luis Díaz Prieto, director de màrqueting i vendes audiovisuals del Club Internacional del Libro; Carme Jané , periodista especialitzada en tecnologia d'El Periódico de Catalunya; i Xavier Blasco, director financer de Masvoz. Per emetre la sentència, el jurat ha tingut en compte factors com el rigor de la informació, la fiabilitat i la diversitat de les fonts utilitzades, l'originalitat en l'enfocament dels treballs, l'interès social i la dificultat de la seva elaboració . |