
Esade BAN, Barcelona Activa, la UB, UAB, UPC, UPF i UOC organitzen un Fòrum d’Inversió per a projectes de l’àmbit Deep Tech. Telecos.cat col·labora amb aquesta iniciativa que té com a objectiu c onnectar projectes emprenedors disruptius, provinents de les universitats catalanes i altres centres de recerca, amb l’ecosistema d’inversió (business angels, empreses de capital risc, corporate venturing, family offices i altres grups d’inversió, com les WA4STEAM, focalitzat en empreses amb una dona a l’equip co-fundador).
Concretament es busquen projectes en etapes pre-seed i seed, relacionats amb els materials avançats, la intel·ligència artificial, el blockchain, la robòtica, la fotònica, l’electrònica, la computació quàntica i les tecnologies de l’espai, amb necessitats de finançament entre 200k i 2M d’euros. En aquesta ocasió, s'exclouen els projectes de biotecnologia, atès que l’ecosistema de salut ja compta amb un fòrum d’inversió de referència durant el mes d’octubre.
La convocatòria d’startups es manté oberta fins el 31 d’agost de 2021. Un comitè de selecció, format per les entitats promotores i altres agents de l'ecosistema, analitzarà i seleccionarà les 6-8 propostes que es presentaran el dimarts 21 de setembre de 2021 a les 16:30h en el Fòrum d’Inversió Seed Deep Tech Barcelona, un esdeveniment emmarcat dintre del programa i les instal·lacions del Biz Barcelona. El format del fòrum serà híbrid.
>>Tots els detalls de la convocatòria al següent enllaç
|