TEIXIM ALIANCES! Nous convenis de col·laboració amb Feceminte i Localret

06/07/2020


Malgrat la situació excepcional que estem vivint, Telecos.cat ha continuat durant aquests mesos fent xarxa i teixint aliances amb entitats afins de l'ecosistema TIC del nostre país.
 
Així, el passat 22 de juny es formalitzava el conveni de col·laboració amb el Consorci Localret, a través del qual ambdues entitats es comprometen a endegar projectes conjunts i promocionar les TIC i les telecomunicacions a les administracions públiques i a la societat, també com a element de cohesió.
 
Igualment, l'1 de juliol, tenia lloc l'acte de signatura de l'acord amb Feceminte, entre Joan Bramon, president d'aquesta federació empresarial, i Pedro Linares, president del nostre col·lectiu. Gràcies a aquest nou conveni, les empreses associades a Feceminte podran accedir als cursos i seminaris programats per Telecos.cat en les mateixes condicions que ho fan els nostres membres.

Més noticies
         
Directe a
Repositori: estudis i informes

Plataforma de Control Professional

Borsa de treball

Multimèdia

Catàleg de serveis


 
Agenda
04 març 2025 - NOU CURS: Elaboració de Projectes ICT

02 abr. 2025 - 30a NIT DE LES TELECOMUNICACIONS I LA INFORMÀTICA

directori professionals enginyers

  recurs    recurs    recurs    recurs
Assessorament
 
Assegurança professional
 
Borsa de treball
  Assegurances de salut
Qüestions professionals, jurídiques, mercantils, laborals, fiscals i més.
 
Assegurances per cobrir la teva actuació professional com enginyer de telecomunicació
 
Oportunitats laborals per enginyers de telecomunicació.
 
Condicions preferents
 
 
 
 
 
0.1.0.92