L’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (ACET) i l’empresa Nexica han renovat avui el conveni de col•laboració que mantenen des de fa ja quatre anys. El president de l’ACET, Joan Solé, i el director general de Nexica, Jordi Mas, han segellat l’acord a la seu de l’empresa a Barcelona, refermant el compromís de seguir treballant conjuntament per oferir un servei de qualitat al col·lectiu de “telecos” que l’ACET representa.
Nexica, amb més de 15 anys d’experiència i especialització en Virtualització, Cloud Computing i allotjament d’aplicacions crítiques, subministra a l’ACET els serveis d’enviaments massius d’e-mails, e-butlletins i les bústies de correu electrònic amb domini @telecos.cat dels col·legiats i associats. De la seva banda, l’ACET recolza Nexica fent difusió de les activitats que aquesta duu a terme i poden ser d’interès per al col·lectiu. A més, l’acord té com a objectiu fomentar i promoure l’organització de jornades informatives i seminaris de formació adreçats als professionals del sector. La trobada d’avui també ha servit per visitar l’innovador centre de dades que Nexica té a Barcelona. Amb una plantilla de 70 professionals i una facturació anual de 6,1 milions d'euros (dades de 2011), l’empresa compta amb més de 1200 clients, entre els quals destaquen Mango, la multinacional d'alimentació Danone, la companyia aèria Vueling o l'Euroleague de Bàsquet, entre d’altres. Segons Joan Solé, “l’acord amb Nexica referma el compromís de l’ACET per les empreses catalanes que aporten valor afegit i aposten pels professionals del país”. |