DATA:
19 i 21 de maig 2026
HORARI:
15:30h a 19:30h
LLOC:
ON LINE
Els enllaços de connexió seran enviats just abans del curs
PROFESSOR:
Enrique San Juan
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha format a +15.000 professionals en comunicació digital. Consultor en Social Media per a institucions, empreses i personatges públics. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l'agència digital Community Internet a Barcelona.
Tots els alumnes participants tindran el seu diploma acreditatiu (CERTIFICAT D’ASSISTÈNCIA).
OBJECTIUS
El següent pas a la comprensió i utilització de la IA és la creació d'agents que facin part (o tota) la feina més feixuga per tu. I tot això de manera fàcil, sense saber res de codi i sense complicacions. En finalitzar aquesta sessió intensiva, sabràs què són, per què serveixen i com fer-ne un (o més) per a tu.
DIRIGIT A
Professionals, treballadors i persones que ja fan servir de manera habitual la IA en qualsevol nivell d'utilització i que vulguin aprofitar el potencial de la IA en les seves tasques diàries amb la generació d'agents.
PROGRAMA
• Agents, la següent etapa en IA
• Automatització de tasques repetitives i estalvi de temps
• GPTs de ChatGPT
• Gems de Gemini
• Agents de Copilot
• Casos d'ús en documentació, redacció, edició i més
• Construcció d'un agent en directe
• Altres eines d'automatizació amb IA per potenciar la productivitat
PREU
200€ (associat/col·legiat) i 370€ (no associat)
Formació bonificada, gestionem els tràmits per a gaudir de les bonificacions corresponents amb FUNDAE